Världens sämsta på att uppdatera..

...men jag tänker alltid på bloggen. Vad jag än gör så tänker jag för mig själv att det här ska upp på bloggen, men det blir aldrig av. Antagligen för att jag aldrig sitter vid datorn längre, har bättre saker för mig. Som att kolla facebook i mobilen till exempel. Haha, jag behöver skaffa mig ett liv. 
 
Just nu pluggar jag tyska, eller ja, jag gjorde det tills jag kom på att jag har en blogg. Hehe. Har tyskaprov på torsdag och man kan alltid hoppas att det kommer gå bra. Jag har pluggat mycket gramatik, men behöver plugga mer på ord, vilket jag håller på med nu. Det finns nog ingenting värre än tyska ord som liknar varandra, det finns i alla fall inget mer förvirrande. *insert sad face here*

På torsdag har vi även den värsta sortens prov, prakitskt idrottsprov. Jag, som har världens sämsta kondition och är svagast på denna planet, har inget större hopp. "Det spelar ingen roll om man är jätteduktig eller inte, det är inte det jag kollar på, jag kollar bara om ni kan det eller inte." Johej. Önska mig lycka till. 
 
Usch, torsdag kommer vara en utav de värre dagarna. Jag vill inte ens tänka på den, men det är svårt att låta bli. Ska försöka tänka på något roligt istället, som att jag fyller år imorn! Hihi. Eller på lappen Ralf skrev, han skrev den understa och jag den översta, haha. 
 
Langar även en instagay bild på mig själv, because I'm cool like that. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback