Träningsmotivation

Stod och tittade lite för länge på mig själv i spegeln idag. Slutade med att jag struntade i stort sett i allt plugg och tränade istället. Är trött på att må dåligt över min kropp, det har jag allid varit, och jag vet inte hur många gånger som jag har tänkt att nu, nu ska jag börja träna och äta nyttigt. Men jag har aldrig kommit igång. Ångesten har kvävt mig allt för länge nu och det blir bara värre med tiden. Dags att ta tag i det på riktigt, anmäla sig till pass som man inte kan dra sig ur eller varför inte skaffa häst? Det är trots allt roligaste träningsformen, och så får man världens bästa kompis på köpet. Oh well, vi får se hur det här går. 
 
Spellistan nummer 1; Training. ~
 
Den utlovade motionsmotivationen
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback