Nalle Puh :3

Nu sitter jag i skolan, har lite smått ångest då jag precis lämnat in historia/svenska/samhällsuppsatsen D: Det är sjukt svårt att skriva uppsatser med max 5000 tecken och ett så fritt ämne som rasism. Haha, hoppas på ett C i något av ämnena i alla fall. c: 
 
Vår engelskalärare är sjuk idag, så har lunch/håla från 10.50 till 14.15 vilket betyder lunch med finaste Ralf. 
 
JAG MÅSTE GÖRA VAAAL, om jag ska gå beteende eller media, fast det valet är ganska klart. Det blir beteende, tror jag, men en Mac lockar ju... Hm. Det svåraste är det individuella valet, ska man läsa röj- och motorsåg eller kommunikation? Eller foto? GAAAAH
 
 
Glad tjej langar söt bild från nyaste Nalle Puh-filmen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback