Late night toughts

Nu är det precis två veckor tills jag fyller år. Så galet pepp på att få massa presenter. Hoppas bara att min omgivning förstår det med och ger mig lite extra uppmärksamhet. Jag har alltid önskat mig att mina vänner ska ge mig typ tårta i skolan eller så, ni vet, som alla populära ungar får. Haha, jag vet att jag är patetisk, men så är det. Har alltid velat att mina vänner skall fixa iordning något, men nej. Hoppas på annat i år, hinthint. ;) 
 
Jag har det största uppmärksamhetsbehovet i världen. Det är sant. Blir jätteledsen när jag inte får tillräckligt med uppmärksamhet från nära och kära, eller oftast. Haha, ibland har man ju vaknat på helt fel sida och blir bara arg så fort någon tittar på en, hihi. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback