Jag hatar rött ljus. Punkt.

Jag är så trött, helt sjukt. Dåligt med sömn resulterar i smärta, överallt. Helt oförklarlig smärta i leder, huvud, just nu ögat och ja, lite här och var. Känner inte för att göra någonting, speciellt inte redigera bilder. Inte de med rött ljus i alla fall. Jag hatar att redigera röda bilder. Och jag hatar det röda ljuset Fenix använder sig av på varenda spelning. DET BLIR INGA BRA FOTON MED RÖTT LJUS, i alla fall inte med min lilla kamera och inbyggda blixt… Och att redigera dem sen är en mardröm. Det är bara rött. Överallt. :< Men det blir nog bra, till slut…

 

 
Man känner sig helt lost när man tittar på bilden, men det tycker jag bara är coolt, hihi. 
 

Åh, va jag längtar tills jag fyller år, bara typ tre veckor kvar nu! Jag blir ju hela 16 år. Hoppas på en födelsedagsmiddag på Etage den 15 mars, inte bara för att Etage är sjukt nice, det är spelning där då med. Rauk och Rebels, kan bli riktigt kul faktiskt. Ska kolla med dem om det är lugnt att jag fotar, känner mig så jobbig när man inte kollar i förväg utan bara studsar upp där med blixt och allt… Men det går nog säkert bra, om inte annat så är det bra musik och trevlig underhållning ;)  

 

Nu ska jag fortsätta söka sommarjobb. Det är en utav de drygaste sakerna som finns att göra på den här planeten, ingen vill ha någon som är under 18 och som dessutom inte har någon vidare erfarenhet. Suck. Wish me luck (y)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback