Argiblargi

Gårdagen var suverän, natten likaså. Tror att jag och PyE låg i sängen och pratade i minst fyra timmar innan vi slocknade helt, hihi. Åh, som jag saknat dig PyE <3 
 
Idag har varit en ganska bra dag det med, har blivit lite xbox, lite smörgåstårta, liten bit hundpromenad och en liten stund badminton. Vi, d.v.s. jag och pappa, åkte in till stan för att fira Monica, som vanligt var det jättetrevligt. 
 
Annars har jag inte gjort något, eller jo, jag satte ett gammalt t-shirttryck på min väska. Hihi, blev så emo men åh så fint :'3
 
Nu skall jag sova, så godnatt, är cpbajstrött och saknar Ralf minst lika mycket som jag är trött. Men nu är det mindre än en vecka kvar, och bara tre dagar tills vi firar årsdag. Hihi :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback