Alla hjärtans dag

Ja, idag är det alla hjärtansdag. Kulkul. Min pojkvän har sagt hela veckan att han ska repa idag, men han verkar ha något fuffens för sig. Fast jag vet inte, brukar förhasta mig och tro att något roligt kommer hända fast det inte gör det.
 
Bild: Alla hjärtans dag present (asså, ska man särkriva allting eller ska man skriva ihop hälften eller va fannn) från mamma till mig och Ralf. Köpte en likadan till Ralf från bara mig, så såg jag den här när jag kom hem. Hihi, "Great minds think alike."  
 
Jag tycker att det är jättekul att leka med mina Macroringar. Håhå, ni (inte för att någon läser) får förresten stå ut med att den inte är beskärd och redigerad. 
 
 Peace 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback